نامگذاری معبری در مشهد به نام شهید اصلانی-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

نامگذاری معبری در مشهد به نام شهید اصلانی

بنا بر اعلام شورای شهر مشهد معبری در مشهد به نام حجت‌ الاسلام محمد اصلانی نامگذاری می شود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 06
کد خبر: ۱۲۸۴۲۲

به گزارش راهبرد معاصر رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نامگذاری معبری در مشهد به نام "حجت‌ الاسلام محمد اصلانی"، شهید حادثه تروریستی در حرمر مطهر رضوی با تصمیم کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این شورا در دستور کار قرار گرفت.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: یکی از سیاست‌های راهبردی شورای ششم شهر مشهد ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، شهید اصلانی، خود را وقف مردم و ساکنان حاشیه شهر کرده بود.

وی خاطر نشان کرد: سیره و زندگی این روحانی شهید، بهترین الگو و مسیر راه برای خادمان مردم است، از این رو با تصمیم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد، علاوه بر نامگذاری معبری به نام این شهید، ویژه‌ برنامه‌هایی به منظور معرفی و بزرگداشت حجت‌الاسلام شهید محمد اصلانی، پیش‌بینی و اجرایی می‌شود.

"به گزارش ایرنا، فردی تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام هشتم (ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی یکی از این روحانیان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و ۲ روحانی دیگر شامل حجج اسلام پاکدامن و دارایی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان بستری شده اند.

هر سه روحانی مزبور، که هدف این سوء قصد قرار گرفته‌اند، از فعالان جهادی و فرهنگی و ساکن در منطقه قلعه ساختمان (شهرک شهید رجایی) از مناطق حاشیه شهر مشهد بوده اند."/ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار